Antyspam
REKLAMAA1-BUDLEX-Roentgena-od-01-10-2017-do-31-12-2017
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    w kolejce po 500+

    w kolejce po 500+ (KT)

    REKLAMA

    Pierwsi mieszkańcy pojawili się dziś w urzędzie dzielnicy, by złożyć wnioski o świadczenia z programu 500+. Kolejka jest spora, formularze nowe, więc bywa nerwowo. 

    Z programu Rodzina 500+ na Ursynowie korzysta około 11 tysięcy rodzin. Wnioski o wypłatę świadczenia od października można składać od dzisiaj. Pojawiły się nowe formularze, które spowalniają proces ich przyjmowania. Ale urząd wydaje się gotowy na przyjęcie większej liczby interesantów. 

    - Formularz jest nowy. Pamiętajmy, że to wymaga oswojenia urzędnika i interesanta - trzeba się przyzwyczaić. Nie mieliśmy dużo czasu na miejscu, żeby się zapoznać z wnioskami, więc dzieje się to na bieżąco - mówi Marcin Czempiński, naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia w ursynowskim ratuszu.

    Interesantów obsługiwało dziś ok. 10 pracowników urzędu - działały 4 stanowiska i wyspa informacyjna, przy której udzielano wskazówek i porad.

    Choć mieszkańcy przyznają, że wszystko szło raczej sprawnie, to nie obyło się bez nerwowych momentów. Chwilami kolejka rosła do kilkunastu osób, tradycyjnie - chwilowo zepsuł się system kolejkowy. Wyświetlacz stanął - ludzie zaczęli protestować, bo pominięto ich numerki.

    - Co to ma znaczyć?! Siedzimy tu tyle czasu i teraz jeszcze przepadają kolejki? Przecież to jest niepoważne - z oburzeniem komentowała kobieta z grupki czekających na złożenie wniosku.

    Urzędnicy poradzili sobie z awaryjnym sprzętem i po chwili kolejka ruszyła. Mieszkańcy narzekają jednak na biurokrację.

    - Strasznie to jest pokomplikowane. Wnioski, sekcje, działy, z góry na dół, coś się psuje, można dostać zawrotu głowy - ocenia Magda, mieszkanka.

    Większość była jednak zadowolona z poziomu obsługi. - W moim przypadku pieniądze z 500+ zawsze są przeznaczone na to samo, czyli rehabilitację dziecka. Mam chorego synka - opowiada Anna.

    Urzędnicy apelują o niezwlekanie ze składaniem wniosków o przedłużenie świadczenia 500+. Czekanie do końca września będzie wiązało się z nieotrzymaniem pieniędzy w październiku. 

    - Jeżeli ktoś chce dostać świadczenie do końca października, musi złożyć wniosek do końca sierpnia - wyjaśnia naczelnik Marcin Czempiński.

    Urzędnicy przewidują, że do ratusza zgłosi się osobiście ok. 30% wnioskodawców - reszta załatwi sprawę drogą elektroniczną. Według prognoz najwięcej osób przyjdzie do urzędu w pierwszych dniach sierpnia i pod koniec miesiąca - po powrotach z urlopu.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

    • 0
      BARDZO PRZYDATNY
    • 0
      ZASKOCZONY
    • 0
      PRZYDATNY
    • 0
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 0
      WKURZONY
    • 0
      BRAK SŁÓW

    5Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Ursyn 5 3 miesiące temuocena: 100% 

      Brawa dla nowego naczelnika. Wreszcie odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Nie to co poprzednik.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~interesantka 4 4 miesiące temu

      Dzisiaj rano też był problem z wydawaniem numerków, jedno urządzenie nie działało. Bardzo miła pani w obsłudze poradziła sobie sprawnie z wnioskiem. Ludzi przybywało więc kolejka rosła. Rano wnioski przyjmowały tylko 2 panie

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~X 3 4 miesiące temu

      To byl Wloski strajk

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bea 2 4 miesiące temu

      Brawa dla Pana, ktory dzisiaj od rana przyjmowal wnioski, bylam pelna podziwu, mimo niekomfortowych warunkow , ktore pracodawca mu stworzyl, Pan byl opanowany i pomocny dla wszystkich, bardzo cierpliwy, Dziekuje,

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~:) 1 4 miesiące temu

      bo to był SuperPan

      Edytowany: 4 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1156 sekundy
    REKLAMAA2-NEONOWKA-tydzien-od-14-12-do-21-12-2017