Antyspam
› OGŁOSZENIA
› FIRMY
› ARTYKUŁY
A1-DaGrasso-od-01-10-2017-do-31-12.2017
B-1-POP-RADIO

Umysł jest jak spadochron, nie działa jeśli nie jest otwarty. Co dalej po gimnazjum?

› rozwój i edukacja 2 miesiące temu    24.07.2017
Redakcja haloursynow.pl
komentarzy 0 ocen 1 / 100%
A A A
 fot. mat. promocyjne

Skoczkowie sami tworzą swoje bezpieczeństwo, starannie przygotowują się do skoków, sprawdzają sprzęt oraz korzystają ze wsparcia i doświadczenia ekspertów. Podobnie gimnazjaliści, tworzą swoje edukacyjne ścieżki.

TWORZĘ

Czas wyboru liceum to spore wyzwanie i wstęp do dalszego kształcenia, dlatego tak ważne jest zastanowienie się co chcę robić w przyszłości? Czym chcę się zajmować? Czy interesuje mnie robotyka, sztuczna inteligencja, prawo czy bardziej inspiruje moda, filmoznawstwo, historia sztuki? Czy bliższa jest mi matematyka, nauki przyrodnicze i technologie informatyczne czy język polski, psychologia, design?

PRZYGOTOWUJĘ

I tak jak przygotowanie do skoku, czyli w przypadku gimnazjalistów do zmiany szkoły, zakończenia nauki w gimnazjum, udział w konkursach, zdobycie nagród, wyróżnień w wybranych dziedzinach, wreszcie czerwcowe egzaminy, uczniowie mają już za sobą, tak etap weryfikacji ofert szkół ponadgimnazjalnych nadal trwa.

SPRAWDZAM

W ofercie programowej szkoły należy pamiętać, jak istotne jest jej powiązanie z potrzebami dynamicznie zmieniającego się rynku pracy oraz punkt ciężkości położony na kształtowanie kompetencji kluczowych, a nie tylko nauczanie przedmiotowe. W tym m.in. znajomość języków obcych (np. realizowanie wybranych przedmiotów w systemie dwujęzycznym), umiejętności cyfrowe, umiejętności „horyzontalne”, takie jak umiejętność uczenia się, odpowiedzialność społeczna i obywatelska, podejmowanie inicjatywy, przedsiębiorczość, świadomość kulturalna oraz kreatywność.

KORZYSTAM

Dobra szkoła bazując na praktycznym podejściu, pomaga też uczniowi stać się twórcą własnej, indywidualnej ścieżki edukacyjno-zawodowej kariery. Wspiera ucznia w samorealizacji, daje czas dla różnorodnych doświadczeń, oraz podjęcia ostatecznej decyzję co do wyboru kierunku kształcenia.

Realizuje to w oparciu m.in. o warsztaty, staże, praktyki, seminaria, ale również współpracę z indywidualnym opiekunem/tutorem - który służy radą, zachęca, motywuję ucznia i inspiruje go do pracy nad osobistym rozwojem.

WYBIERAM

Przyjmuje się, że na wybór liceum duży wpływ mają rodzice oraz znajomi, którzy doradzają, konsultują, angażują się i dzielą wskazówkami. Jest to wartość bezcenna, ale ostateczną decyzję co do swojej przyszłości edukacyjno-zawodowej uczniowie podejmują sami. Na koniec wystarczy znaleźć odpowiedź na pytanie w której szkole będę miała/miał okazję się do niej właściwie przygotować?

Autorskie Niepubliczne Liceum Ogólnokształcące im. Roberta Schumana Fundacji PRIMUS pozwala na wybór jednej z dwóch ścieżek kształcenia: Science & IT lub Arts & Humanities, proponuje naukę języka angielskiego oraz hiszpańskiego, niemieckiego lub francuskiego, przygotowuje do podejmowania wyzwań edukacyjnych i zawodowych, zapewnia m.in. stały, bieżący kontakt z indywidualnie wybranym tutorem oraz zrównoważony fizyczny, intelektualny, emocjonalny rozwój.

Do dyspozycji uczniów oddajemy własny, nowoczesny i ekologiczny budynek z pełnowymiarową halą sportową, dwoma boiskami oraz pracowniami przedmiotowymi usytuowany na warszawskim Ursynowie tuż przy stacji metra Kabaty.

Więcej informacji: www.primus.com.pl

*cytat użyty w tytule - Frank Zappa

(mat. promocyjny)

+ 1 głosów: 1 (100%) 0 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.